Bestellen op Shopping Sluis is heel eenvoudig

Afhankelijk van de voorraad kunt u één of meerdere artikelen in de winkelwagen plaatsen. Of er voldoende voorraad is, merkt u vanzelf wanneer u het aantal in de winkelwagen wilt verhogen. Op de website staan alle prijzen inclusief BTW weergegeven. In de winkelwagen ziet u de prijzen van het artikel inclusief BTW en de bijbehorende verzendkosten, mits deze van toepassing zijn.

shopping bags

Artikel in winkelwagen

Bent u geïnteresseerd in een bepaalde aanbieding? U kunt het gewenste artikel meteen in de winkelwagen plaatsen door direct op de button ‘in winkelwagen’ te klikken.

Wanneer u eerst meer informatie over het product wenst, klikt u op de foto of de naam van het artikel. U wordt vervolgens naar de productbeschrijving geleid en krijgt ook daar de mogelijkheid om op de button ‘in winkelwagen’ te klikken.

Winkelwagen

Nadat u uw winkelwagen heeft gevuld, kunt u een overzicht van de winkelwagen krijgen door rechts bovenaan de pagina te klikken op de button ‘winkelwagen’.

Hier vindt u een overzicht van alle producten die zich in de winkelwagen bevinden. In dit scherm kunt u het aantal van de producten wijzigen of producten uit de winkelwagen verwijderen. LET OP: Bij wijzigen of verwijderen van producten, dient u vervolgens op de button ‘winkelwagen bijwerken’ te klikken. Onderaan de pagina ziet u het subtotaalbedrag van de producten in uw winkelwagen. Het eerste bedrag betreft het subtotaalbedrag exclusief BTW, daaronder vindt u het totale BTW bedrag. Deze bedragen worden gesplitst om duidelijk te maken hoeveel BTW u uiteindelijk afdraagt. Het laatste bedrag, betreft het totaalbedrag inclusief BTW, dit is het bedrag dat u uiteindelijk dient te betalen bij het afrekenen. Ongeacht of u het/de product(en) voor professioneel- of privégebruik aankoopt.

Nadat u de hoeveelheden en de prijzen heeft nagekeken, kunt u verder gaan met het afronden van de bestelling door op de button ‘ga door naar afrekenen’ te klikken.

Uw gegevens

Wanneer u beschikt over een account, kunt u voordat u de bestelling in uw winkelwagen plaatst inloggen door rechts bovenaan de pagina op de button ‘inloggen’ te klikken. Ook kunt u inloggen in het afrekenscherm, u vindt een link om in te loggen onder de titel van het scherm ‘afrekenen’.

Allereerst selecteert u doormiddel van het aanvinken van een bolletje of u als particulier of als bedrijf zijnde een bestelling plaatst. Vervolgens vult u de gegevens van uw factuuradres in, LET OP: controleer de gegevens goed voordat u de bestelling gaat afronden! U dient het volledige formulier in te vullen. Overal waar een sterretje (*) achter de tekst staat, is een verplicht veld. U bent zelf verantwoordelijk voor het juist invullen van de adresgegevens. Indien het pakket niet bezorgd wordt vanwege een fout in de adresgegevens, dan zijn de kosten voor opnieuw verzending voor de rekening van de klant. LET OP: het land staat standaard ingesteld op Nederland, bent u een Belgische klant? Vul dan als land België in!

Onderaan het factuuradres kunt u de standaardinstelling ‘verzenden naar hetzelfde adres’ uitvinken wanneer u de bestelling wilt laten bezorgen op een ander adres dan uw factuuradres (bijvoorbeeld bij het geval van een cadeau of op uw werklocatie). Ook krijgt u de mogelijkheid om een account aan te maken voor uw volgende bezoek.